Zadanie dostaniesz po rozmowach z Saturasem i Wutrasem, jak zdecydujesz się przepędzić orków z terenu wykopalisk. Żeby ułatwić sobie zadanie musisz zdobyć pomoc w postaci oddziałów koczowników. W tym celu musisz porozmawiać z liderami oddziałów stacjonujących w ruinach dookoła wykopalisk. Koczowników odnajdziesz szukając kluczy i przedmiotów w ruinach. Porozmawiaj z Wutrasem, Onatasem, Pakwanem i Lesterem. Wszyscy zgodzą się wspomóc Cię w walce z orkami.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Koczownicy +5
Spenetruj pole ruin Al Shedim
Musisz zebrać odpowiednią ilość kamiennych tablic kapłanów, kufli uzdrowicieli, figurek wojowników, urn strażników umarłych i zwojów badaczy (opisane w poprzednich zadaniach). Tak na dobrą sprawę to zbieractwo ma na celu chyba tylko przyniesienie punktów doświadczenia, bo nie znalazłem żadnego zastosowania dla tych przedmiotów. Aczkolwiek, wszystko ma dobre strony. Przy okazji wykonywania tego zadania możesz znaleźć klucze do świątyni i przywódców Koczowników.
Punkty doświadczenia: 2500
Odszukaj dziesięć urn strażników umarłych
Urn musisz szukać w części ruin opisanej jako „Ruiny strażników umarłych”. Rozglądaj się uważnie, bo urny wyglądają jak zwyczajne wazony. Oczywiście czeka Cię walka z hordami nieumarłych.
Punkty doświadczenia: 1250
Odszukaj trzy zwoje badaczy
Zwojów musisz szukać w części ruin opisanej na mapie jako „Prastara Biblioteka”. Twoim przeciwnikiem będą głównie mroczne zębacze, jaszczury i strażnicy świątynni.
Punkty doświadczenia: 750
Odszukaj pięć kufli uzdrowicieli
Kufli szukaj w części ruin opisanej jako „Kwatery uzdrowicieli”.
Punkty doświadczenia: 1000
Odszukaj siedem figurek wojowników
Figurek szukaj w części ruin opisanej jako „Szkoła wojowników”. Rozglądaj się uważnie nie tylko na ziemi, ale także na schodach, półkach, murkach itd.
Punkty doświadczenia: 1000
Odszukaj siedem kamiennych tablic kapłanów
Tablic szukaj w części ruin opisanej jako „Kwatery kapłanów”. Rozglądaj się uważnie, bo tablice mogą wyglądać jak gruz przysypany częściowo piaskiem. Mogą też leżeć na schodach, podestach itd.
Punkty doświadczenia: 1000
Znajdź pięć kluczy do świątyni w Al Shedim
Musisz odnaleźć wszystkie 5 kluczy do świątyni Al-Shedim.
Punkty doświadczenia: 5000
Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Al Shedim
Pierwszy klucz jest w posiadaniu Saturasa. Odda Ci go, gdy tylko o to poprosisz.
Punkty doświadczenia: 2000
Znajdź drugi klucz do świątyni w Al Shedim
Twój stary druh Lester jest teraz niewolnikiem Orków i pracuje przy przekopywaniu terenu. Odnalazł klucz, który może Ci oddać w zamian za przysługę. Tą przysługą jest wyzwolenie go spod władzy Orków. W trakcie rozmowy możesz także poruszyć sprawę ziela bagiennego. Lester poprosi Cię o paczkę tego ziela. Możesz mu ją dać, lecz wtedy zbraknie Ci paczek do wykonania zadania w Ishtar.
Punkty doświadczenia: 2000
Znajdź trzeci klucz do świątyni w Al Shedim
Trzeci klucz odszukasz w skrzyni znajdującej się na terenie Szkoły Wojowników.
Punkty doświadczenia: 2000
Znajdź czwarty klucz do świątyni w Al Shedim
Ten klucz odnajdziesz podczas przeszukiwania skrzyń i kufrów na terenie Ruin Strażników Umarłych.
Punkty doświadczenia: 2000
Znajdź piąty klucz do świątyni w Al Shedim
Piąty klucz znajdziesz w pewnej skrzyni w obrębie Pradawnej Biblioteki.
Punkty doświadczenia: 2000
Otwórz świątynię w Al Shedim
Należy, przy pomocy zdobytych wcześniej kluczy, otworzyć Świątynię w Al-Shedim.
Wyzwolenie Al Shedim
Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Koczownicy +5