Demo Arcania: Gothic 4 na targach Gamescom 2010

Don Estaben, członek ekipy worldofgothic.de, miał okazję zagrać w demo Arcania: Gothic 4, które jest dostępne przy stanowisku Arcania: Gothic 4 na targach GamesCom 2010 w Kolonii. Jego relacja dotyczy tylko i wyłącznie tła fabularnego dema. W związku z tym, ci którzy nie chcą go poznać, nie powinni przechodzić do rozszerzenia newsa, gdzie znajduje się nasze tłumaczenie. 

 

Grę zaczynasz siedząc pod drzewem, gdzie pasie się stado owiec. Ojciec naszej wybranki serca, Ivy, chce przekonać się czy jesteś dobrym materiałem na jego zięcia:

1.    Wypędź przemytnika – Diego znajduje się nieopodal wioski. Gdy do niego docierasz, dowiadujesz się, że i tak miał zamiar opuścić Feshyr i udać się na Argaan. Daje ci swoją maczetę, która posłuży ci jako dowód wypędzenia go z wyspy. Przedtem jednak będziesz musiał zabić dla niego 2 gobliny, kręcące się obok jego łodzi, gdyż stary szmugler chce sprawdzić, czy potrafisz walczyć.

2.    Obrączka dla Ivy – Pewien ork posiada kamien szlachetny. Odda ci go w zamian za grzyby z jaskini. W środku pieczary zabijasz kilka goblinów, po czym rozpoczynasz grzybobranie. Wracasz do orka i dokonujesz wymiany. Następnie udajesz się do kowala, który zamieni szlachetny kruszec na piękny pierścionek zaręczynowy. Dowiadujesz się od niego przy okazji, że Ivy’a nie powie ci „nie”, ponieważ jest w ciąży.

Tymczasem twoja przyszła żona rozmawia ze swoim ojcem. Twój przyszły teść stwierdza, że w obecnej sytuacji (ciąża jego córki) musisz jeszcze bardziej postarać się o jej rękę. Jeszcze raz odwiedzasz Diego, którego prosisz o radę. Ten wysyła cię do lasu, gdzie masz zebrać zioła dla wiedźmy. Niestety, czyhają tam krwiożercze wilki, które są trudniejszym przeciwnikiem od goblinów. Po tym jak do twojego ekwipunku trafią odpowiednie rośliny, udajesz się do czarownicy. Ta widzi w tobie coś niezwykłego. Stwierdza, że matka, która cię wychowała, nie urodziła cię. Zostałeś znaleziony przez nią na plaży.

Zamykasz oczy, obraz staje się czarny. Po chwili znajdujesz się w jaskini (być może jest to sen lub wizja), wiedźma nie żyje, a ty musisz walczyć z jakimś potworem, którego nazwy Don Estaben nie pamięta. Następnie przechodząc przez jaskinię, zbieramy różne przedmioty, dzięki którym jesteśmy w stanie pokonywać kolejnych przeciwników (szkielety, kamienny golem). Po tym wszystkim znajdujemy platformę teleportacyjną, która zaprowadza nas do sali tronowej Rhobara III. Król siedzi, trzymając się za głowę, po lewej stronie stoi Diego i Gron, zaś po prawej Milten, Lester i jak dotąd bliżej nam nie znany/a Zyra. W tym momencie demo dobieg końca.

wordpress theme jazzsurf.com