Arcania: A Gothic Tale – prezentacja na gamescom

Portal gamezilla zrelacjonował przebieg prezentacji Arcania: A Gothic Tale na targach gamescom.

Pogoda jest dość dynamiczna. Podczas przemierzania świata nie ma wczytywania lokacji. Oby nie odbiło to się na pobieraniu dużej ilości pamięci RAM. Potwory, NPC’ci jak i roślinność są generowana manualnie. Pierwszy rozdział gry ma być ukończony we wrześniu. Wtedy też ma zostać ukończona wersja beta gry. Zapisywać stan gry można w dowolnym czasie rozgrywki. Ruchy postaci są dość realistyczne. System walki nie jest jeszcze ukończony, także nie ma co o nim nawet wspominać. Podczas prezentacyjnej rozmowy bohatera z NPC’tem, na zadane pytanie było aż siedem odpowiedzi do wyboru. Istnieje także możliwość skradania się miedzy potworami, by uniknąć w ten sposób walki z nimi. Wg człowieka relacjonującego prezentację Arcania: A Gothic Tale grafika jest bardziej mroczna, niż wygląda to na screenach.

Relacja z prezentacji Arcania: A Gothic Tale na gamescom

wordpress theme jazzsurf.com