Graficzne nowinki z Rozszerzonej Edycji Gothic 3: Zmierzch Bogów

Wczorajszego dnia św. Mikołaj odwiedził nasze domy (lub też nie) przynosząc nam prezenty lub rózgi, o ile na takowe ktoś zasłużył. Ekipa tworząca megapatch do Zmierzchu Bogów postanowiła zabawić się w Mikołaja i z tej okazji zaprezentowała nam próbkę zmian graficznych, jakie pojawią się w Edycji Rozszerzonej dodatku do Gothic 3. Tłumaczenia oryginalnego artykułu dokonał ww3pl, a efekt jego prac znajdziecie w rozwinięciu newsa, gdzie znajduje się także nowa pozycja z FAQ’u Edycji Rozszerzonej dotycząca wersji językowej gry.

 

Patrzcie no, jak ten czas leci!

Tak bardzo byliśmy zajęci poprawkami, usuwaniem błędów i obróbką elementów gry nie mających nic wspólnego z ogólnie pojętą logiką, że niemal zapomnieliśmy o poinformowaniu Was o postępach naszej ciężkiej pracy. No właśnie – „niemal”.

Z tego powodu chcielibyśmy zaprezentować Wam całkiem pokaźną dawkę zrzutów ekranu z gry, jak i samych, jakże cennych informacji. Z przyjemnością podzielimy się zmianami, których dokonaliśmy w silniku gry mając na celu poprawę oprawy graficznej. Śmiało, kliknijcie na wybrany obrazek, by go powiększyć i przekonajcie się sami.

Na tym zdjęciu możecie podziwiać świeżo dodany efekt, znany jako „Chromatyczne Rozproszenie” – z jego pomocą udało nam się dodać jeszcze więcej realizmu do wyglądu wody. Naturalnie, całość najlepiej wygląda w ruchu, ale już po samym zrzucie ekranu (na którym efekt został wzmocniony w celach demonstracyjnych) powinniście wiedzieć, czego się spodziewać. Efekt zostaje włączony automatycznie przy korzystaniu z Shader Model 3.0.

Z kolei na tym zdjęciu doskonale widać jak bardzo poprawiliśmy cienie. Tradycyjnie, całość najlepiej widać w czasie samej rozgrywki – niegdyś poszarpane krawędzie cieni zostały zastąpione gładkimi, przyjemnymi dla oka przejściami.

A tutaj fotka z jaskini, do której zgodziło się pozować kilka grzybów i jeden z potworów.

Jako, że wczoraj mieliśmy Mikołajki, jesteśmy w dość szczodrym nastroju i zdecydowaliśmy się na dodanie kolejnego wpisu do FAQ – nawet pomimo faktu, że wcześniej takiego pytania zwyczajnie nikt nie zadawał.

Pytanie: Aktualizacja będzie miała charakter międzynarodowy – czy oznacza to, że będzie możliwość wyboru języka gry?
Odpowiedź: Rzeczywiście, zmieniliśmy system i teraz, zamiast korzystać z rozdzielonej bazy zawierającej wszystkie teksty z gry, używamy kompletnej bazy danych. Dla nas, takie rozwiązanie ułatwi nie tylko pracę, ale i samą dystrybucję aktualizacji – dla Was oznacza to możliwość wyboru dowolnej wersji językowej gry. Angielskie dialogi z chińskimi podpisami? Nie ma sprawy!

Tłumaczenie: ww3pl
Źródło: http://roben-press.pl/

 

wordpress theme jazzsurf.com