Świeże spojrzenie na Arcania: Gothic 4

Od targów E3 minęło już kilka dni. Tym samym w sieci pojawiają się pierwsze zapowiedzi Arcania: Gothic 4 skupiające się na tym co DreamCatcher pokazało w Los Angeles. Jednym z serwisów, które już zaserwowały garść nowych informacji jest gamebanshee.com.

W grze pojawi się sześć swoistych grup – rybacy z Feshyr, Traperzy polujący w okolicach karczmy Pod Ścięta Dziewicą, oraz miasta – Tooshoo, Stewark, Setariff i Thorniara. Ludzi w każdej z frakcji, oprócz podobnego wyposażenia, łączą wspólne przekonania. Poruszanie się po świecie, jak już wiadomo od dawna, jest wspomagane przez minimapę oraz inne udogodnienie, które gracz będzie mógł jednak wyłączyć. Brak jest jakichkolwiek wczytywań obszarów świata podczas gry, z wyjątkiem przemieszczania się między wyspami. Otwarty świat Arcania: Gothic 4 będzie tak na prawdę poniekąd ograniczony. Oznacza to ni mniej ni więcej, że kolejne obszary wysp będą odblokowywane dopiero po ukończeniu odpowiednich zadań.Tereny, które były dostępne podczas pokazów na targach okazały się ciekawymi, głównie za sprawą różnorodności fauny i flory. Na uwagę zasługują również dynamiczne efekty pogodowe, które przykuwały uwagę obserwatorów.

wordpress theme jazzsurf.com