Gothic 3 Enhanced Edition

W ciągu ostatnich kilku miesięcy fani, i nie tylko oni pracowali nad załataniem Gothic 3. I tak powstał Gothic 3 Enhanced Edition (ver. 1.70). Najnowszy patch wprowadzi ponad 800 poprawek, a twórcy skupili się głównie na stabilności aplikacji!
Jeden z pracowników gram.pl na swoim gramsajcie co tydzień zamieszcza informacje związane z pacami nad Gothic 3: Edycja Rozszerzona.
A o to kilka cytatów z jego blogu:

„Gdy pragnie się, by gra, która istnieje już na rynku parę ładnych lat, znów stała się atrakcyjna, trzeba zwrócić uwagę również na stronę graficzną. Wszystkie nowości tryskają aż efektami DirectX 9.0c (Pixel Shader 3.0), czy też Pixel Shader 4.0 (jeśli mamy Vistę). Twórcy łatki 1.70 pomyśleli również i to tym. Poniżej znajdziecie m.in. obraz przedstawiający panel konfiguracji Szczegółów, czyli zaawansowanych ustawień graficznych gry.
Gothic%281%29 mGothic%282%29 m

„Do tej pory wprowadzono już ok. 800 poprawek/zmian do gry. Gdy dodamy do tego wszystkie zmiany wprowadzone przez łatki z serii Community Patch zobaczymy liczbę większą niż 1200. Tak, to wcale nie żart! Ponad 1200 zmian i poprawek, by gra stała się taka, jaką niebawem będziecie mogli zobaczyć. W normalnej rozgrywce główne zmiany to poprawione misje, poprawiony świat bez lewitujących piasków, ludzi siedzących w ziemi, znikających NPCów, itd, itp… Jeśli ktoś przystawi do tego listę poprawek oficjalnego patcha 1.12 – chyba lepiej tego jednak nie robić. Aktualizacja ważyć będzie pomiędzy 700 a 800 MB.”

„W opcjach gry wprowadzono dodatkowy parametr: Odległość wyświetlania roślinności
W przypadku słabszych komputerów może mieć on spore znaczenie dla wydajności gry.

Wprowadzono również parametr ustawiający priorytet wątku gry – testy wykazały, iż zdarzały się sytuacje, gdy gra uruchamiała się z niskim priorytetem, co powodowało spore problemy z wydajnością.”

Najnowszy patch do Gothic 3

wordpress theme jazzsurf.com