Arcania: A Gothic Tale i NVIDIA PhysX

Silnik fizyczny NVIDIA PhysX staje się coraz bardziej popularny. Community Manager Jowood poinformował, że Arcania: A Gothic Tale będzie używała właśnie produktu Nvidii, a nie silnika Havok.

Już w grudniu Megalomaniac, CM Jowood, zdradził tą tajemnicę na forum worldofgothic.de. Uspokoiło to wielu posiadaczy kart ATI, które dobrze współpracują z produktem Nvidi.

Niestety, Jowood poinformowało na swoim oficjalnym forum, że nie jest planowany upgread silnika fizycznego. NVIDIA PhysX dostatecznie dobrze współpracuje z najbardziej popularnymi kartami graficznymi, dlatego optymalizacja pod konkretnego producenta nie jest wymagana.

Nie można też zapominać o ewentualnym oparciu gry o biblioteki DirectX 11. Dzięki temu Spellbound mogłoby wykorzystać system Multithreaded Rendering (MTR). Pozwala on na zastosowanie w grze ciekawych „sztuczek” graficznych. Jednakże MTR wymaga perfekcyjnej optymalizacji silnika, przez co praktycznie nie nadaje się on na inne platformy niż PC.

Jak widać, nie wszystko jest jeszcze dopięte na ostatni guzik. Premiera Arcania: A Gothic Tale, planowana na pierwszą połowę tego roku, staje się coraz mniej prawdopodobna.

  >> Źródło – pcgameshardware.com

  >>NVIDIA PhysX

wordpress theme jazzsurf.com