Niesamowite efekty pogodowe w Arcania: A Gothic Tale

The Simul Weather SDK pozwala twórcom na generowanie wolumetrycznych systemów pogodowych ze zmieniającym się rozmiarem i wyglądem chmur w czasie rzeczywistym. Narzędzie SDK pracuje z stworzoną przez designerów szkieletową symulacją, oferuje pełną kontrolę nad wszystkimi aspektami generowanej pogody.

“Nasi twórcy uwielbiają Simul Weather SDK ze względu na pełną kontrolę nad osiąganymi rezultatami, a przy tym ciągle unikalnych, niepowtarzalnych chmur. Nasi programiści cenią sobie SDK za niewielką konsumpcję pamięci i dobrą wydajność. Wszystko to sprawia, że decydowaliśmy się na wykorzystanie narzędzia grupy Simul” – Andreas Speer, Menedżer studia Speelbound

“Jesteśmy zachwyceni współpracą ze Spellboundem I pod wrażeniem wyników jakie osiągnęli przy użyciu naszego narzędzia. Celem Grupy Simul jest tworzenie narzędzi pośredniczących pomiędzy sferą aplikacji i sieci, w tym wypadku bezboleśnie udało się działać przy nowym istniejącym projekcie. Spellbound stał się instrumentem, który pomaga nam osiągnąć wspólne cele.” – mówi Dr Roderick Kennedy, Dyrektor naczelny Simul

“Arcania: A Gothic Tale będzie kamieniem milowym w historii interaktywnych gier role playing. Z tego powodu, jesteśmy zdeterminowani by wykorzystywać wyłącznie narzędzia najwyższej jakości oraz nowoczesne techniki. Nasze postanowienie by stworzyć z Arcanii grę z najwyższej półki jest nadal rzetelne i odbija się w doborze wyłącznie najlepszych technik rozwoju.” – chwali się Clemens Schneidhofer, Kordynator PR JoWood

Więcej informacji na temat grupy Simul znajdziecie pod adresem: http://www.simul.co.uk/

wordpress theme jazzsurf.com