Romek
Gothic 3

Oto lista Paladynów, którym trzeba oddać Błogosławione Ogniste Puchary.

Frithjof

Frithjof – Klan Ognia
Cały dzień poświęca na modlitwę do Innosa. Oczekuje odkupiciela, który znów zaprowadzi pokój. Mówi że dowiedział się o tym od Pyrana, maga z Klasztoru Innosa.

Olivier

Olivier – Klasztor
Przebywa w kaplicy w klasztorze Innosa. Cały dzień i noc poświęca na modlitwę za siebie i swych braci, paladynów.
Twierdzi że bóg wcale nie odszedł jak niektórzy sądzą, tylko poddaje próbie ich wiarę i determinację. Uczy nas lepszej walki.
Roland
Roland – Okara
Dowodzi obozem buntowników. Nosi z dumą swój pancerz. Opowiada o klątwie, która została rzucona na Gocie oraz o tym, że była ona kiedyś wielkim fortem paladynów z całego królestwa. Boi się zaatakować Montere od frontu, dlatego cały czas szuka jakiegoś sposobu na przegnanie z niej orków. Każe nam odnaleźć w Gocie kamień teleportujący do Vengardu; sądzi że atak ma większe szanse po skonsultowaniu się z Rhobarem.

taCHAJqOxhSpLXwvoGy4hrN014JxAitXFdYjD6iKkOQ8KeNpPzezY8mZxwpCNikBIC5i 9XPsVZqLBcxLysH7pNjitkCtRSwf15T4onUVnPvhe0qKfA2CshSOHIu f7kXn0h0XdDqn0zPXeZg5RH6xdNbqqAFYRcl ZpuPzJ6RZVtje6FW68JEQL2ao4w4UioX54ytcUK7tjHsfMzO4NEekIjTiyQuVqZAaQXGQCyc4AJvCklqVfl6 vh1H12qpEboewS5d2jLml4lVVU9wRqf0IFAcnjntpd08z op0zqqoXCTaz4sAG4iIwM1ioKFqIwEwVnG SOHxcX8klgHzr9cRFGdIW8KlWl Oa2UgqvcVd7SYjDGq9 wslQuWlfbYMtP7DBHsil FfCc8Tsw18dTH2jwAkqC0mJ4YnhUdDj7LXcll6dGenOBQYZlLrfS02eFroKiZcMpfMFx86mRufSSd9NpBrJweL0VYKb 7Wj0vM1Cm8dEje3eDMIj8 hgDId4c7BvGnCMg7CdA3SKfOJv6uzBtUfp1hk8s0dMRPD8vXEntVB V5mFUHv jRx4=w357 h633 no

Thordir – Vengard
Przebywa w wieży zamkowej w Vengardzie otoczonej przez orków. Boi się sam dojść do kasztelu, dlatego prosi nas o pomoc w dotarciu do króla. Podczas rozmowy możemy zadecydować czy mu pomóc, czy jednak zostawić na pewną śmierć.

LvNjVy4Rb96YjalvaAb2f20h6RrqAVC48uZ1K0N9dxnm7 R8L hR3v5dTfms1pSLUpVGgPkVWTprV5eSguTiwerLQCQ1Iv9ACKevCrrP0lrAL Uy5J5jQgKFzBI iplFA8sTwKizuGGDIeuBLb7Y5 yreaPJU rvGQlht a2ZikbYa7BPg2Ld0gSQ2ojdPfbwVN5v6J 8AzrBMOryMUTaz2Esm1PVi PNxyahAfDMzz5BSvUkRdcLfFaPyglTpQRs3zgmUPgBIKAxn5TlOew179BiEoUpYUE566CPtGJerdgnJjk7ca Omo5ODA bM0kDRAvT 0jNz6u1O4IDH9Y650BAebvezrbqEuFAZDiWJRc6irGE12GC1 9iok6PFlQOjVKvaFjTlDTtImGtlHWpaPU0pIcuWUNuq5MKZxEPy4vG664md3xiLeUnmNlzUfNMOo8F isdhU3GJ6fd1TtEAak7wqt8GpKygWG0pWbPIQaLV9hN0zdEJXMxfA0xskyzhmZZbBiiwi84ygJgZD6giPMzJxUcA6rhWIQEheGtDZXrLOfErksRFIYJ sCU=w267 h633 no

Markus – Vengard

Jest pierwszą osobą, z którą rozmawiamy po dostaniu się do Vengardu. Dostajemy od niego bardzo ważne zadanie. Musimy przebić się przez miasto zajęte przez orków i dojść do zamku. Tam mamy znaleźć maga o imieniu Karrypto i oddać mu jeden z ognistych pucharów. Kolejne zadanie jakie dostaniemy to zabicie pięciu orkowych dowódców stacjonujących w mieście.
Opowiada nam przy okazji o sytuacji w jakiej się znaleźliśmy i wskazuje nam kierunek, w którym mamy podążać aby dojść do króla.

NILEOm8aNgUpHidITeaYxxeEddx2ktZS4h 0Cvs1Dhi0vD oLNC7 iuhDl5JV WlMF070DsrsJmD91q3kZrNsuakUIOWV8VDU e5eHz5g9vko23PeCh15KPCd1JxAumbDl4g XHqYIotncpN3KTYWUMFD APKKjxGgv7vSlC pbAWo HaTFybwT1huEhpck5BMKNfHz7G2f3wTD2coujTSsqvTzu2uDbJSctZv1YuuN6AtEE83Jt9fiXP1 NI0VpIH 4K7oR0qt35FZ hCuuSRyLjVS7Sgzubf8l6hBHZWBwRUawyEBV qyRUQrLdT4vMxVSecSUaXKwMcxkT24O6ppz KSFlUgaHDPFiBPmEqkRGgc7Ngz7CSafedZaHekShBkMd6U3sv4X9zHtBMkl1o9g9F2Q0 PkRy8v2BPXDMvGrIlQTkJNBZy4P9TxxO5pOFj 0b24LB1dx R1OjVFRvHkH QbGn1T2lHqGucZtpBdjZ8OtQnqoSUhM8AlgRWeN9h40K61xsWEPgA5 En iYPsOIGXj vCadpBXtBpE7sqsphVzi6TwRTYAmm61zE=w318 h633 no

Georg – Vengard

Spotykamy go zaraz po po przeteleportowaniu się do Vengardu; siedzi on przy ognisku. Musi się dostać do zamku by poinformować Cobryna, dowódcę straży królewskiej , o tym że wielu ludzi przeżyło ataki orków i wciąż z nimi walczą. Proponuje nam układ – my mu pomożemy dostać się do zamku, a on będzie walczył u naszego boku w drodze do celu.

Nrr3O7mPpA9FuHtYzkiAImPOlM86i 5SvHwROvAxtIPH5qn5rb0wm3w4gL8kKHQuYs52fwiEq0f48mw Wx4FYrfXHyz ZhieCCt8ZlqTwHUgs9VQa7NpFvnAvnePD1t9xfprtRyz1zHaL9biKO5D g9iOjJXLY9eDWL7AyyCgj e8EUmEO1wWIS6ibtY2 wWPylQNEEac3kbrBXuQ T gHFoPDxoTmqLRvUrwnCTEvTxQ1fVbXnJvjVi5 aNCQXjiXPhqgpHzeLIwKJQ4MzCrfojzRb1NIuLuyKTw3QuuC FA5KzfHrpMfX0o7uNbgsgR tIGS8mN9t4AdryRtDlvNkWYqbobbXgstX8W2FzwaNYT9qB5T Ubv2a22bCtDJLJ7jEDMDBLL5M0 rQyJQHftRfWPhsgNbv3s517a llFgXmB9lNwbCgovE7d1kt1Secz4LScj3Ziw4ayobtBVnLYoiRocbIyC G3G a 6nMss5LDRoe mGa9tSNP5UFHNOu8P6z0yS ONrs5BnUW2TjItr23KUfIvXIxk4QR0M8QeTIur6cw1Oh 8Fpz23cyg=w263 h633 no

Cobryn – Vengard
Jest przywódcą strażników króla w zamku. Od pierwszej rozmowy chwali naszego bohatera. Mówi, że orkowie zadają jego
ludziom zbyt wiele strat i jeżeli nie dostanie wsparcia to nie przetrwają oblężenia.

l2IfFDbIvVoPAyD7a85W1ZILHU6UABC5skIoQbpd81fW8Bir4CgOXk7rPMcRxBz1Z8QfxKULG3d5hbsi9pYUkA3kB5v4QGqH97cu6UpHWIZAu2Pu5Zg1lgHcWx8lKtAXWOX0BhI dPmD4xmQvbzYmBIwxgUe5yn2PPbdP5pSRQ X9HgRnsPkWjINWetyanw bLQNViuBTRzy9aaqqovHLdajTc6yRMqko7bUY 9UuV82NAlmQW8rw1A3jjL2tozIa74f4PyJRXcvwhxQcbVqoAm4vy25IDsaZ0 rQp81vWaGEU4GjOnicQpX1oY YMtaxFM1ec9ccCzZJrDHvD2XjtwKq33nIpXfbB00vEJe0fE Uq1wyWBRwxUi4Uz5WK Zz nr3JywiUL g4cQtZzQxcbS9zuQyPunt8h7vLuRcjTtWAB80zErMvtYfqVGLyZm401PDxGWf2KcjXj9wngWX2KE8tiTHt9S0ymYlcAoPPMK3x6ZhZmYcwU7ku9q9lweDPWzKCVc8bP0Ojezz4p roXtc3VSuaVMmwGeVwgLiMN48yZvSc CNG6bDSVx9w=w293 h633 no

Javier – Reddock
Pierwszy paladyn, którego spotykamy w całej grze. Dowodzi bazą buntowników w Reddock. Niemal zaniemówił, gdy dowiedział się, że to dzięki nam Ardea jest wolna. Javier bardzo przeżywa to, że uciekł z pola bitwy kiedy ludzie zaczęli przegrywać wojnę. Prosi nas o to żebyśmy zostali trochę dłużej w obozie i pomogli jego ludziom.

mUf6QuWSkRjOy1OV4uCh4VBWl7VX1oY6BeAKIEOLamvjHMeVQfL28CKuRKzOoSRQfCkGKQJUtehko E4ZgSFs7noKjnP PHQ o3ICgc64QS 1nRK9097JJqmXjLElG Rxnz6JRM 6b3k7TzgeMD6L0ha1iAiKVt 6dx3bAQc17p1 SrtDpA Rt7G7tLEhAu BLBlJ51D 1CdJegSLW55WczVUbI tk33w2 bFYLMZdQAP12z3bEMu WRYAJJkNOSRy5U8FqFNtQUnNSJnHiA54uOUNxlYVwetvtayC TNTQb0gDnXr4DHjyjT1RVV6J371NKQ88ljefEjiKD2sApUq6 bi9QWFZLp8nhQnM M9evCPh2x2Y4wFlNAumGtyK6DTrRcBolNdNGhJKbuCLLlsDK7kVAm6nzan91QPqVHyCHPw46CT5Mp gpSJGiYLSRJi8KNKEb8dugGdEvAimhRSWAw zSSRVuhW6c41MRok35Lmjg2EZ1vGo1yfeK1 18qnsnC1Z9QQCZ0r2diE5Wj8qSNd4aOc7gjA J2ERYOYqVML4u8UHwfAWg0jKabKs=w338 h633 no

Wenzel – Cape Dun

Uwięziony w orkowej wieży obserwacyjnej położonej w mieście. Codziennie przesłuchiwany przez orków. Opowiada nam o Monterze i o tym jak został zniewolony i sprzedany orkom. Paladyn uważa się za buntownika, pragnie by znów w Myrtanie zapanował pokój. Pomaga nam odbić Cape Dun z pod władzy orków, a nastepnie postaniawia zostać, by wzmocnić tutejszy ruch oporu. Wspomina również o swoim mieczu, który zostawił w wilczej jaskini niedaleko Montery. Zleca nam jego odzyskanie.

BV5mroo46YPlM2ACpafZobYXw4h4hB5b2Q qngB4LJ7SEzLjdkIyonulXtKc I275dfhoB1oAr5DSmZxn8hVgmN0cfp0ouZ 0fR45ocBbvWU H3Bowm3qKjkgz6kS10owgdbp2goCFr8yk S4JlaI33OlkavH4lSFmcUk9HifyxPIaNEP5sWbnhVnNMPWXQe0IclQ3onTCAeyosUbTZQGI1rDJYG7Ko DxHvhhjywYnrgGPAiadYO5cM0Y0EmClj BcxvDDcWZ7qE9Ox7Qym fafszoLGduR4FCQ0Ynm0sUa2HVpyktV67lPN3aB IDpPnlLOH6MXsDIaEMPf93eNCZ3XRqPRO43 Nkv4gZKh4oYq6fMAgRr1Hok4AV5jGZ52LhR0FrTad tBSKQ1sJOcRXXX YL1jlrP3VWzwdrVSS5uVar6MjVQUgnB1BD1jaMKRhq3jRxNnQ9V5YIo3EiNS Mu YK1P8w1r BRJI9wKnHvTiAZbgDGWIy81M2HPN3qcyedt8gqOM87DuIAWhZU4 TRcm0k4QyrTJQRJd1UBxq 26wl8diuQ3YQFl0k=w304 h633 no

Konrad – Trelis
Upadły paladyn, który przeszedł na stronę orków z powodu przegranej wojny z nimi i utraty magii runicznej. Przestał on wierzyć w Innosa, twierdzi że bóg opuścił świat. Po odzyskaniu swojej mocy magicznej pomaga nam odbić Faring.

91be8QL61FUhqYGAlwRAOOAy7D2BcQfTVwlXV APRklTZynDlBvrRu67alpI7icahi5CSGKrYqFr1rENvr4RFnlTjkDL5Y8 EL7rxNyf9gVPtrgyB9B72EfE2uzG OcGfnQ22n5meR11xUqx6Z10iQHeXzlncmC1EjbhviVKgrAZrz0 cdqpHEuSeNG0zrB8RJL AqDiy0G3Nw oa31ydI7QObU HThzu uRGVMeq RtRs8YAZBdZB n9n2LBPpVyzb2tPeiLX0uUNIICUz8zfuLQf 4 BMtE658v22lE 7f0EnKgYoqfdQFlHc48WP26ISA20jz5GATsGKI1Fb2bHV vzV3tmRVZe JjZNBRAkUDKeWA698QzqTvRPWrVKCXFgwjPCbax4KLf4eRzVgn9NI iYLdc0a xiVHwhM1kG P5rtjOFHFR7eDrGSrvooQHCF1068qG9ShesE2xpzrEKjEemGv2opOOFyZJOnrhEC7UEQftt7IdyMHQHXmaYXg3dBdJQCnMEMZ8elVJd35Vso BhS2sc2sj3R5HyGOMgC8uiz vTT2 Ri5GWrcDw=w347 h633 no

Karlen – Nemora
Siedzi przy ognisku na południe od Trelis. Przy pierwszej rozmowie myli nas z kimś i mówi, że byłeś paladynem i walczyłeś z orkami. Całymi dniami czekana okazję żeby wykorzystać swoje umiejętności bojowe. Opowiada nam o swoim przyjacielu, to u jego boku walczył z orkami. Jednak po przegraniu wojny Kurt się zmienił,okradał farmy i zabijał wieśniaków. Karlem chce abyśmy mu pomogli zabić Kurta. Po wykonaniu zadania Karlem oprowadza nas po pustyniach Varantu.

ivCjc45RcKUW2MNbgIIrIwx9wdmO6X 9MoqR2N PQUjlMPwjHBGCVHNf8sY75wEay1dYMpL6ukQVjwiVwDittINFlCuwopaKGTmwtNhJ80O7UrP2GVcdmNN jgoGKr9PBT5NF44nm3emAwIlpCosfezD236JMJ1a1C8J5esKDCyT1JJlyyRlpcBIGOkAn0EoD5C WMKZ2LgOamR50 iNxuhYDKwvCl xdIkTC0bZTk gPrbSRrwU mgEsUxWOfFGHxSjsA1 I2HkZJNOZgH GuFr8ChZ2OfPi9kUiaXU1xbg8R nGB9LwiIVgnKy9elexvGQ AULpycgxHR6 u Qz5lRtu79kyxvQyNwPQ9zRD5 on2zNwfZN5xpvzUoMA12h7fh14ozOYy8Tain ibQFtwlkN9N1P7F70OKw3SIVcgxZWm8s836xr4FouI4GrKuB9QX3tbCN6QtwsZ0ZAQqfl15JDH9ZCwgthAETeCXI5T3N2rAlvoXFcrAfc2U8BysmMoT9v3KcoFaWNxovZXWb7oIWrbPWOuovlBKyvwRuFm2BTKBExfPFvnvtRVBww=w299 h633 no

Cruz – okolice Mora Sul
Siedzi przy ognisku razem z Yussufem na samym środku pustyni, niedaleko drogi z Bragi do Mora Sul. Magowie Ognia wysłali go z ważną misją znalezienia Ognistych Pucharów. Jeden udało mu się znaleźć, ale wylądował on w brzuchu pustynnego pełzacza. Stało się to w nocy – zaatakowało go całe stado, a jeden połknął cały jego dobytek. Cruzowi udało się go zranić ale ten jednak uciekł. Paladyn prosi nas o pomoc w odzyskaniu zguby. Po zabiciu pełzacza i zdobyciu pucharu, Cruz wręcza go nam i każe odnieść Magom Ognia.