Patch dla Gothic 2 Classic właśnie zadebiutował na platformie Nintendo Switch. Aktualizacja przynosi poprawki i usprawnienia, eliminując istniejące błędy i podnosząc ogólną jakość rozgrywki.
Łatka o oznaczeniu 1.0.2 wprowadza 30 poprawek. Najważniejsze z nich to poprawione renderowanie cieni oraz fix umożliwiający bezproblemowe strzelanie z łuku/kuszy.
Niestety zabrakło poprawek dla błędu w polskiej wersji językowej, związanego z wyświetlaniem polskich znaków. Pełną listę poprawek w języku polskim znajdziecie poniżej.
Poprawki w patchu 1.0.2
- Naprawiono awarie podczas wychodzenia z wieży Xardasa po pozostaniu w niej dłużej niż 10 minut
- Naprawy różnych awarii
- UI: Broń nie będzie już mnożona poprzez wykorzystanie systemu układania (#141733)
- UI: Bezimienny Bohater Będzie mógł wejść w tryb walki, trzymając pochodnię (#139571)
- UI: Użytkownik może już przeglądać ruchy w menu Kontroli Ruchu
- Naprawiono tryb łuku
- Szybka poprawka dla uszkodzonych zapisów na liście
- Gładkie normalmapy świata
- Dodano sprawdzenie do ładowania czcionki gdy nazwa specyfikacji jest pusta
- Zawieszanie się gry podczas używania potężnych czarów obszarowych w pobliżu Darona w Khorinis
- Poprawki mgły
- Naprawa dźwięku wyjmowania broni
- Ulepszone renderowanie cieni
- „Jak się masz?” Angara, dialog będzie teraz dostępny po pokonaniu Smoka Ożywieńca.
- Esteban ma teraz w swoim ekwipunku klucz do skrzyni za nim.
- Naprawiono błąd modelu, przez który kaptur kolczy nie pojawiał się na lekkiej zbroi łowcy smoków.
- Naprawiono potencjalny błąd, w wyniku którego wydarzenia fabularne i zadania nie były uruchamiane, jeśli wróg zginął od zaklęcia Lodowego Bloku. Dodatkowo nie można już kraść run zamrożonym Poszukiwaczom.
- Naprawiono błąd związany z Laresem w Rozdziale 3.
- Naprawiono błędne przydziały rutyn dla kilku NPC.
- Naprawiono kilka przypadków, w których nie kończył się tryb dialogu z powodu przeoczenia skryptu.
- Naprawiono kilka problemów i błędów związanych z wykrywaniem owiec podczas dostarczania ofiary dla Pedro (a później Opolosowi) w klasztorze. Dodatkowo dialog nie powinien już się zacinać, jeśli nie masz wystarczającej ilości złota.
- Nie ma już możliwości kradzieży starych monet po sprzedaniu ich Wasiliemu.
- NPC nie powinni już atakować gracza po zapłaceniu kary za przestępstwo.
- NPC noszący Średnią Zbroję Łowcy Smoków mają teraz poprawnie teksturowaną szyję.
- Przywrócono nieużywane linie głosowe, gdy gracz rozmawia z ofiarą swoich przestępstw po zapłaceniu grzywny.
- Serpentes nie będzie już udzielać ci reprymendy, jeśli odmówisz wykonania zadania „Fałszywe udziały w kopalni” jako najemnik lub łowca smoków.
- Zaklęcie bryły lodu będzie teraz prawidłowo pozostawiało przeciwnika na poziomie 1 HP, tak jak było pierwotnie zamierzone.
- Lekka Zbroja Straży Miejskiej wisi teraz w koszarach zamiast starej Zbroi Gwardzisty.
- Hełm Zbroi Ciężkiego Łowcy Smoków ma teraz ostrza, których brakowało z powodu błędu modelu.
- Nie możesz już kilka razy z rzędu prosić Miki o pomoc w walce z bandytami z farmy Akila, co powodowało wykorzystanie nieskończonej liczby PD.
Jeśli w dalszym ciągu doświadczacie błędów w grze możecie je zgłosić pod tym LINKIEM.