19 grudnia 2024 – Pod maską
Gothic 3 nie oszczędza zasobów sprzętowych. Aby upewnić się, że CSP działa dobrze na jak największej liczbie urządzeń i nie obciąża zbytnio pamięci, podejmujemy liczne środki, z których niektóre już od czasu do czasu pokazywaliśmy. Dziś poznacie kolejny przykład, który jest szczególnie ekscytujący dla tych z was, którzy interesują się technologią.
Abyśmy mogli szybko i łatwo zmienić kolor skóry pancerza bez marnowania ogromnych ilości miejsca w pamięci na tekstury, zaczęliśmy zmieniać go za pomocą MaterialSwitch.
Aby to zrobić, skóra i ubranie muszą być od siebie oddzielone. Aby uzyskać pożądane oszczędności, konieczne są również liczne korekty tekstur. Jednocześnie tekstury skóry, których nie używamy w CSP, zostały całkowicie usunięte.
I jak widać na tych pięknych zdjęciach grupowych, wynik jest absolutnie przekonujący: mniejsze zużycie pamięci, bez utraty jakości.