Szał Beliara | Bardzo dobre zaklęcie bojowe zadające duże obrażenia |
Kradzież energii | Zabiera połowę energii (życia). Czar nie jest w stanie zabić! |
Korzeń | Z ziemi wyrastają cierniste korzenie unieruchomiając wroga. |
Wodna pięść | Czar zadaje obrażenia tylko złym istotom, a dobre tylko ogłusza, jego obrażenia są średnie. |
Krzyk umarłych | Najsilniejsze z zaklęć Beliara, zużywa całą energię! |
Stworzenie strażnika | Przywołujemy kamiennego strażnika, który będzię atakował wszystko, co się do nas zbliży! |
Stworzenie zombie | Przywołujemy zombie, który będzię atakował wszystko, co się do nas zbliży! |
Gejzer | Widowiskowy czar zadający spore obrażenia. Jest to woda wytryskująca spod ziemii! |
Rój owadów | Pojawia się rój owadów, który na chwile odwróca uwagę wroga! |
Grom | W promieniu dziesięciu metrów grom (wygląda jak sople lodu) rani wroga. |
Lodowa lanca | Średni czar nadający się na istoty z ognia! |
Wir | Pojawia się wir, który unieruchamia przeciwnika! |