Cape Dun

Cape Dun

 

Oliwa do lamp dla Ardei.

Zleceniodawca: Iomar – handlarz znajdujący się na drodze między Monterą, a Cape Dun.
Iomar ma wielki problem. Bandyci Ortegi napadli na jego konwój, łupiąc oliwę do lamp, którą miał dostarczyć do Ardei. Prosi ciebie o odzyskanie skradzionego towaru. Ortegę wraz z jego grupą znajdziesz wykonując zadanie „Plaga bandytów na wybrzeżu.” Po pozbyciu się zgrai, przeszukaj ich kryjówkę. Powinieneś znaleźć tam 5 skrzyń z oliwą. Zanieś ją Iomarowi.
Doświadczenie: 500
Kradzież: +1

Ekwipunek schwytanego paladyna

Zleceniodawca: Gamal – Jeden z Asasynów w Cape Dun
Asasyn Gamal sprzedał ogniskujący puchar schwytanego paladyna, Urkrassowi – orku pilnującego magazynu. Możesz go odkupić od ów orka za 100 sztuk złota.
Doświadczenie: 100
Reputacja u Buntowników: +1

 

Wykradnij 3 złote kielichy z magazynu Urkrassa

Zleceniodawca: Seruk – najemnik orków w Cape Dun
Seruk chce sprawdzić, czy nadajesz się na złodzieja. W tym celu zleca ci kradzież 3 złotych kielichów z magazynu Urkrassa. Kielichy zbieraj z ziemi wtedy, gdy ork jest odwrócony do ciebie plecami. W przeciwnym razie zostaniesz przyłapany na gorącym uczynku.
Doświadczenie: 1000
Kradzież: +1
Nagroda: Możliwość nauki kradzieży u Seruka.

Zioła lecznicze dla alchemika.

Zleceniodawca: Esiel
Esiel potrzebuje 12 ziół leczniczych. Znajdziesz je w gaiku naprzeciw areny.
Doświadczenie: 250
Alchemia: +1
Nagroda: Możliwość nauki alchemii i kupna mikstur u Esiela.
Reputacja w Cape Dun: +10

Kwatermistrz z Cape Dun chce mikstur leczniczych

Zleceniodawca: Deckard – kwatermistrz w Cape Dun.
Deckard potrzebuje 3 mikstur leczniczych. 2 możesz je kupić u Esiela.
Doświadczenie: 500
Nagroda: Możliwość kupna wyposażenia u Deckarda.
Reputacja w Cape Dun: +10

Pokonaj Fadiego na arenie.

Zleceniodawca: Arokkh – nadzorca areny.
Pokonaj Fadiego na arenie.
Doświadczenie: 1000
Siła: +1
Reputacja w Cape Dun: +10

Pokonaj Darmorka na arenie

Zleceniodawca: Arokkh – nadzorca areny.
Pokonaj Darmorka na arenie. Potem zgłoś się do Arokkha po nagrodę.
Doświadczenie: 1250
Siła: +1
Reputacja w Cape Dun: + 10
Nagroda: „Szeroki miecz”

Cyrus potrzebuje wódy

Zleceniodawca: Cyrus – Najemnik w Cape Dun.
Cyrus potrzebuje wódki w wiadomych celach. Musisz mu ją dostarczyć.
Doświadczenie: 500
Reputacja w Cape Dun: +10

Plaga bandytów na wybrzeżu.

Zleceniodawca: Cyrus – Najemnik w Cape Dun.
Cyrus ma ochotę rozprawić się z bandą Ortegi, która przebywa w jaskini pod drogą z Cape Dun do Aredei (według znaków). Udaj się tam z nim i zabij Ortegę.
Doświadczenie: 1000
Reputacja u Orków: +1
Reputacja w Cape Dun: +10

Dostarcz Urkrassowi jego towary.

Zleceniodawca: Urkrass – ork pilnujący magazynu.
Urkrass rozkazuje ci zabrać jego 3 skrzynie bandytom, którzy znajdują się na wybrzeżu między Cape Dun a Ardeą. Po rozprawieniu się z nimi zanieś owe skrzynie do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 100 sztuk złota.
Reputacja w Cape Dun: +15

Paczki z bronią dla Phila

Zleceniodawca: Phil – niewolnik przerzucający świński gnój.
Phil potrzebuje 3 paczek broni by skutecznie przeciwstawić się orkom w Cape Dun. Znajdziesz je w obozowisku bandytów na wybrzeżu między Cape Dun, a Ardeą. Dostarcz je mu.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 200 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1

Pomóż Harekowi w ucieczce!

Zleceniodawca: Harek – zbiegły niewolnik.
By znaleźć Hareka wyjdź z Cape Dun i skręć w lewo. Poprosi cię, byś go nie oddawał w Ręce Gamal – Asasyna handlującego niewolnikami – lecz mu pomógł przedostać się do Jensa – myśliwego przebywającego w chatce w pobliżu Cape Dun. Gdy zaprowadzisz Hareka do Jensa, poinformuj myśliwego o tym, że przyprowadziłeś mu gościa.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Możliwość nauki Akrobatyki u Hareka i 3 mikstury lecznicze.
Reputacja u Buntowników:+1

Zabierz niewolnika Hareka z powrotem do Gamala

Zleceniodawca: Gamal – Asasyn w Cape Dun.
Gamalowi uciekł niewolnik, który miał pracować dla orków. Prosi cię on o ty, byś go odnalazł i przyprowadził do niego. By znaleźć Hareka wyjdź z Cape Dun i skręć w lewo. Niewolnik będzie się starał cię przekonać byś mu pomógł. Nie daj się jednak mu omamić i zaprowadź go do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 100 sztuk złota
Reputacja u Asasynów: +1

Zabij głodne wilki grasujące w okolicy Cape Dun.

Zleceniodawca: Bufford – dowódca najemników w Cape Dun.
Bufford zleca ci zbicie wygłodniałych wilków, które pożerają niewolników. Kilka wilków znajdziesz wychodząc z Cape Dun i skręcając w lewo. Reszta z nich znajduje się w okolicy chaty myśliwego Jensa. Po wykonaniu zadania wróc do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 300 sztuk złota.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Cape Dun: +15

Skóry dla myśliwego Jensa

Zleceniodawca: Jens – myśliwy w przebywający w chacie w pobliżu Cape Dun.
Jens chce byś mu dostarczył 10 wilczych skór. Znajdziesz je w Cape Dun. Są porozrzucane po całym mieście.
Doświadczenie: 500
Nagroda: Możliwość nauki polowania u Jensa.
Reputacja w Cape Dun: +10

Zniszcz buntownicze podziemie w Cape Dun

Zleceniodawca: Uruk – przywódca orków w Cape Dun
W czasie rozmowy z tobą, Uruk zleca ci zabicie przywódcy podziemia buntowniczego w mieście. By wypelnić to zadanie wystarczy zabić Phila – niewolnika w Cape Dun. Po wykonaniu zadania porzmawiaj z Urukiem. Wyslę cię on po nagrodę do Urkrassa.
Doświadczenie: 2500
Nagroda: 250 sztuk złota i 2 mikstury lecznicze.
Reputacja u orków: +2

Oswobodź Cape Dun!

Zleceniodawca: Wenzel – paladyn przetrzymywany w latarni w Cape Dun.
W rozmowie z Wenzlem, proponujesz mu rozpoczęcie rewolucji w mieście. Ten przystaje na to. Razem wyruszacie na bój z orkami i ich najemnikami. Po zabicu wystarczającej liczby wrogów, miasto zostaje oswobodzone.
Doświadczenie: 5000
Reputacja u Buntowników: +5

Porządki Wenzela

Zleceniodawca: Wenzel – paladyn przetrzymywany w latarni w Cape Dun.
Podążaj za Wenzelem aż do bramy miasta. Gdy dotrzecie na miejsce porozmawiaj z nim.
Doświadczenie: 750
Reputacja u Buntowników: +1

Zaginiony miecz Wenzela

Zleceniodawca: Wenzel – paladyn przetrzymywany w latarni w Cape Dun.
Wenzel zgubił miecz. Prosi cię, byś go odnalazł i zwrócił mu go. Miecz znajdziesz w jaskini, która znajduje się na skrzyżowaniu drogi wychodzącej z południowej bramy Montery. Po zdobyciu broni, odnieś ją właścicielowi.
Doświadczenie: 500
Nagroda:1000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1

wordpress theme jazzsurf.com