Lekkie Zbroje
Strój stewarskiego uczonego
Lekki pancerz. Te ciężkie szaty stanowią dobrą ochronę dla podróżujących uczonych. Niektóre z nich utkano z łyka ziela many, co zwiększyło ich popularność wśród osób władających magią
25 do Pancerze
+25 Mana
+6 Regeneracja many
+4 Regeneracja zdrowia
+4 Umiejętność magiczna
Szata ucznia
Po dołączeniu do Bractwa Tooshoo magowie muszą nosić proste szaty ucznia, by udowodnić, że zerwali wszelkie więzy ze swymi byłymi zakonami.
50 do Pancerza
+55 Mana
+10 Regeneracja many
+5 Umiejętność magiczna
Szata maga ognia
Lekki pancerz. Po dołączeniu do Bractwa Tooshoo magowie ognia często chcą udowodnić, że odrzucają zasady świątyni Innosa i pokazują to tym właśnie strojem.
80 do Pancerza
+60 Mana
+16 Regeneracja many
+15 Umiejętność magiczna
+60 Mana
+16 Regeneracja many
+12 Umiejętność magiczna
Średnie Zbroje
Ciężki skórzany strój
Średni pancerz. To prezent od Diega. Wygląda zwyczajnie, lecz po wewnętrznej stronie kołnierza ktoś wyrył miniaturowe magiczne runy i podpisał je symbolami „MLT”.
20 do Pancerza
+5 Zdrowie
+1 Mana
+1 Regeneracja zdrowia
+15 Zdrowie
+15 Mana
+5 Regeneracja zdrowia
+2 umiejętność walki dystansowej
Skórzany kirys myśliwego
Średni pancerz. Wykonano go z wygarbowanych skór topielców, jaszczurów i węży błotnych. Dodatkowo wzmocniono go magią, dzięki czemu stanowi świetną ochronę przed niepogodą i dzikimi stworzeniami.
90 do Pancerza
+25 Zdrowie
+25 Mana
+5 Umiejętność walki dystansowej
+4 Regeneracja many
+3 Regeneracja zdrowia
+50 Zdrowie
+50 Mana
+5 Regeneracja many
+4 Regeneracja zdrowia
Ciężkie Zbroje
Stewarska zbroja płytowa
Ciężki pancerz. Zainspirowany myrtańskim pancerzem zbroja płytowa. Gwarantuje świetną ochronę, choć jakość jej wykonania nie dorównuje kunsztowi kontynentalnych mistrzów kowalstwa.
75 do Pancerza
+25 Zdrowie
+3 Regeneracja wytrzymałości
+5 Regeneracja zdrowia
Kirys strażnika
Ciężki pancerz. Choć w Tooshoo znajduje się prawdopodobnie najgorsza kuźnia na Argaanii, pancerz ten chronią potężne zaklęcia, czyniąc go o wiele solidniejszym od zwykłej zbroi płytowej.
120 do Pancerza
+45 Zdrowie
+20 Wytrzymałość
+5 Regeneracja zdrowia
+5 Regeneracja wytrzymałości
+4 Umiejętności walki wręcz
+50 Zdrowie
+50 Wytrzymałość
+8 Regeneracja wytrzymałości
+4 Umiejętności walki wręcz
+3 Regeneracja zdrowia
260 do Pancerza
+70 Zdrowie
+30 Wytrzymałość
+8 Regeneracja zdrowia
+5 Umiejętności walki wręcz
+3 Regeneracja wytrzymałości