Gotha

Gotha

Przekaż Kanowi wiadomość od Gabriela.

Po wykonaniu zadania „Zabierz więźnia do Gabriela” musimy zanieść wiadomość do Kana. Gabriel nie akceptuje propozycji orków ale wysyła im list oraz złoto. My musimy te rzeczy dostarczyć. Udajemy się do Kana przebywającego w Monterze i oddajemy list oraz złoto.

Nagroda: 4000 doświadczenia
Zleceniodawca: Gabriel

Wydobądź od Ignatiusa cenę swojej wolności.

W jednej z wersji pojawia się bug przez który nie da się wykonać tego zadania gdyż…wykonuje się samo gdy zabijemy pełzacze w jednej z jaskiń nieopodal Trelis.
Gdy bug nie działa trzeba iść do Ignatiusa i porozmawiać z nim na ten temat. Cena jest oszałamiająca…całe 11 sztuk złota

Nagroda: 8000 doświadczenia
Zleceniodawca: Garik
Zgłoś się do Ignatiusa.

Zadanie zleca nam odźwierny Errol. Udajemy się do Ignatiusa i rozmawiamy z nim.

Nagroda: 10000 doświadczenia
Zleceniodawca: Errol
Zabierz żywność głodującej rodzinie więźnia.

Zadanie zleca nam Orontius gdy tylko wykonamy zadanie „Zabierz więźnia do jego żony w Gothcie”. Jego żona mieszka w pierwszej chacie po lewej stronie drogi prowadzącej na zamek. Aby wykonać zadanie musimy mieć 10 worków pszenicy. Ze znalezieniem ich nie powinno być problemów.

Nagroda: 6000 doświadczenia
Zleceniodawca: Orontius
Zdobądź trochę złota dla biednej rodziny.

Zadanie otrzymamy po wykonaniu zadania „Zabierz żywność dla głodującej rodziny więźnia”. Potrzebne 1000 szt. złota powinniśmy mieć przy sobie.

Nagroda: 6000 doświadczenia
Zleceniodawca: Orontius
Znajdź skarb ukryty przez męża wdowy.

Wdowę Ulvę znajdziemy na cmentarzysku w Gothcie. Poprosi nas o odnalezienie skarbu jej męża. Pomóc nam w tym mają jego przyjaciele : Raik, Gothard i Lennard. Tylko Gothard i Lennard będą chcieli nam pomóc. Skarb ukryty jest pod mostem w Faring.

Nagroda: 500 doświadczenia
Zleceniodawca: Ulva
Idź za Errolem.

Zadanie proste. Errol nas prowadzi a my potulnie za nim idziemy.

Nagroda: Brak
Zleceniodawca: Errol
Zabij separatystów.

Zadanie zleca nam Vaingard. Chce abyśmy zabili separatystów nie uznających władzy Gorna. Ich kryjówka jest pod Przylądkiem Dun, w tamtejszych jaskiniach(wejścia są dwa: od plaży i od ścieżki z Dun).
Gdy tam dotrzemy, przywódca separatystów złoży nam propozycje. Albo ją przyjmiemy albo wykonamy zlecenie Vaingarda. Jeśli odrzucimy propozycję Obleśnego Przywódcy buntowników, wybijamy cały obóz i wracamy do Gothy.

Nagroda: 5000 szt. złota
150 doświadczenia
Zleceniodawca: Vaingard
Zabij Vaingarda zamiast separatystów.

Takie zadanie możemy otrzymać od Obleśnego Przywódcy jeśli przyjmiemy jego propozycję. Udajemy się do Gothy i zabijamy Vaingarda poczym wracamy do separatystów po nagrodę.

Nagroda: 10000 szt. złota
Zleceniodawca: Obleśny Przywódca
Przynieś mi rośliny lecznicze.

Zadanie otrzymujemy od Ignatiusa. Jesteśmy jego niewolnikiem więc trzeba zadanie wykonać. Udajemy się na poszukiwanie 12 roślin leczniczych. Gdy je znajdziemy wracamy do Igbatiusa.

Nagroda: 10000 doświadczenia
Zleceniodawca: Ignatius
Przynieś mi rośliny mana.

Robimy dokładnie to samo co w zadaniu powyżej, z tą różnice że teraz potrzebne jest 12 roślin mana.

Nagroda: 10000 doświadczenia
Zleceniodawca: Ignatius
Znajdź 1 złota monetę.

Zadanie dostajemy od Garika gdy ten chce nas wykupić od Ignatiusa. Niestety, ma tylko 10 szt. złota a potrzeba 11. Musimy iść na żebry i popytać wojowników z Gothy. W końcu któryś da nam jedną sztukę złota.

Nagroda: 6000 doświadczenia
Zleceniodawca: Garik
Wykup swą wolność od Ignatiusa.

Gdy mamy już te 11 szt. złota idziemy z nimi do Ignatiusa i wykupujemy się.

Nagroda: 1500 szt. złota
Zleceniodawca: Garik
Zanieś ten amulet do obozu.

Garik pragnie abyśmy zanieśli jego amulet Gothardowi. Odbiorca przebywa w obozie wojennym.

Nagroda: 9000 doświadczenia
500 szt. złota
Zleceniodawca: Garik
Weź broń Garika z Faring.

Garik zostawił swoją broń w jednej ze skrzyń w Faring. Ze znalezieniem jej nie powinno być problemów. Gdy go znajdziemy wracamy do Garika.

Nagroda: 9000 doświadczenia
500 szt. złota
Zleceniodawca: Garik
Znajdź ulubiony łuk Garika.

łuk ten znajduje się w jednej z jaskiń nieopodal Montery. Problem w tym, że dostępu do niego strzegą różnorakie stwory. Jedna na tym etapie gry nie powinny stanowić wielkiego zagrożenia. Gdy zdobędziemy łuk wracamy do Garika.

Nagroda: 10250 doświadczenia
500 szt. złota
Zleceniodawca: Garik
Przeprowadź na arenie szkolenie pierwszego rekruta.

Zadanie krótkie, łatwe i przyjemne. Musimy zlać na arenie uczniów Garika. Łącznie odbędzie się pięć walk.

Nagroda( za wszystkie pięć walk): 5000 szt. złota
8000 doświadczenia
+20 siły
Zleceniodawca: Gaik
Dostarcz Gornowi wiadomość od Garika.

Garik chce poinformować Gorna o postępach jego uczniów. Udajemy się do Gorna i informujemy go o wszystkim.

Nagroda: 6000 doświadczenia
Zleceniodawca: Garik
Zabij Kana i porozmawiaj z Magiem Wody.

Zadanie łatwe. Udajemy się do Okary i odszukujemy Maga Wody. Zabijamy orków i rozmawiamy z magiem. Później wracamy do Gorna.

Nagroda: 20000 doświadczenia
Siła +10
Zleceniodawca: Gorn
Poproś Lee o wysłanie oddziałów do Gothy.

Musimy udać się na dwór Lee i poprosić o posiłki dla Gothy. Aby się do niego dostać musimy zrobić zadania dla Theodora w danwej stolicy. Lee zgodzi się bez większych oporów. Na czele oddziałów wracamy do Gothy.

Nagroda: 10000 doświadczenia
Zleceniodawca: Gorn
Powiedź odźwiernemu od informacjach które Jorg zdobył dla Arthura.

Tytuł zadania wprowadza nas w błąd, ponieważ to Arthur musi zdobyć informacje o Jorgu. Idziemy do Przylądka Dun i rozmawiamy z Arthurem. Po tej rozmowie wracamy do Errola.

Nagroda: Brak
Zleceniodawca: Errol
Przekup odźwiernego. Przekaż mu 50000 szt. złota

Jeśli chcemy porozmawiać z Gornem, musimy odciążyć się ze sporej ilości złota. Złoto dajemy Errolowi i swobodnie udajemy się do Gorna.

Nagroda: Brak
Zleceniodawca: Errol
Przynieś Odźwiernemu trochę nordmarskiej starki.

Zadanie otrzymujemy po wykonaniu zadania „Powiedź odźwiernemu od informacjach które Jorg zdobył dla Arthura.”. Udajemy się do Faring, do gospody przed zamkiem i zbieramy ze stołów 5 butelek wódy i 10 czarnych rhobarów.
Rollan prosi o zabicie bestii.

Rollana znajdziemy przed jaskinią pomiędzy Gothą a Okarą. Zabijamy dla niego bestie krążące w pobliżu i wracamy do Maga.

Nagroda: 5000 doświadczenia
Zleceniodawca: Rollan
Zabierz Oscha z powrotem do Gothy.

Zadanie potrzymamy po wykonaniu zadania „Sprowadź armię do fortecy w Gothcie”.
Udajemy się do Trelis, nie znajdziemy tam a ni Hectora Oscha ani Thorusa. Ten pierwszy przebywa w ruinach świątyni nieopodal miasta. Idziemy do niego i rozmawiamy z nim. Nie zgodzi się iść z nami dopóki nie uratujemy Maga Ognia o imieniu Milten. Milten przebywa w więzieniu w Trelis. Odszukujemy go i prowadzimy do Oscha. Teraz możemy zaprowadzić ich obu do Gothy.

Nagroda: 10000 doświadczenia
+10 siła
Zleceniodawca: Gorn
Zabij czarodzieja.

Zadanie otrzymujemy od Gorna po przyprowadzeniu Oscha do Gothy. Zanim zabijemy czarodzieja, trzeba porozmawiać z Miltenem. Ten wyjawi nam plany Thorusa oraz poprowadzi razem z nami armię Gothy i Vengardu(zadanie „Milten poprowadził z graczem całą armię do mistrza przywołań”). Idziemy za Miltenem. Dotrzemy do jaskiń nieopodal Gothy i Montery. W bitewnym tłoku zabijamy mistrza przywołań i odbieramy mu jego mapę.
Po zakończeniu bitwy rozmawiamy z Miltenem.

Nagroda(Za dwa zadania) : 20000 doświadczenia
+10 siła
Zabij bestię. 
Zadanie otrzymujemy od Miltena po zabiciu Mistrza przywołań. Mag Ognia chce abyśmy zabili bestię która została przywołana. Na mapie którą zdobyliśmy są zaznaczone cztery miejsca. Bestia pojawiła sie jednak w Reddock. Udajemy się tam i zabijamy wszystko co napotkamy. Po walce przenosimy się do sali tronowej w Vengardzie.

Nagroda: 25000 doświadczenia
+15 siła
Zleceniodawca: Milten

wordpress theme jazzsurf.com