Romek
Gothic 3
Nemora

 

Broń dla Nemory

Zleceniodawca: Dudley – buntownik przebywając w Nemorze.
Buntownikom jak zwykle potrzebna jest broń, tym razem 10 paczek. Te albo masz, albo musisz szukać w przypadkowych miejscach w orkowych miastach. Gdy tylko je zdobędziesz, przekaż je zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 500 sztuk złota, +1 Kradzież
Reputacja w Nemorze: +15

Pozbądź się Orków z farmy za zachód od Trelis.

Zleceniodawca: Kippler – buntownik z Nemory.
Kepplera martwi obóz Orków, który powstał na zniszczonej farmie niedaleko Trelis. Karze ci go zniszczyć. Znajduje się on bardzo blisko miasta Orków, na zachód od jego murów. Wystarczy, że zabijesz przywódcę grupy, po czym wrócisz do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 500 sztuk złota.
Reputacja w Nemorze: +20
Reputacja u buntowników: +1

Paladyn – renegat przy przełęczy do Varantu musi umrzeć.

Zleceniodawca: Karlen – paladyn przebywający na wzgórzu, obok drogi prowadzącej do przełęczy.
Dawny przyjaciel broni Karlena w wojnie z orkami, teraz postradał zmysły i stoi na czele grupy bandytów terroryzującej przełęcz prowadzącą do Varantu. Karlen przysiągł sobie, że powstrzyma go. Jeżeli zgodzisz się mu pomóc, wyruszycie razem, by pokonać renegata. Po dotarciu na miejsce zabij przywódcę bandytów.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u buntowników: +1

Przekrocz z Karlenem przełęcz do Varantu.

Zleceniodawca: Karlen – paladyn przebywający na wzgórzu, obok drogi prowadzącej do przełęczy.
Po wykonaniu zadania „Paladyn – renegat przy przełęczy do Varantu musi umrzeć.„, podejdź do Karlena. Ten do zacznie rozmowę, a to zadanie zostanie zaliczone.
Doświadczenie:1500
Reputacja u buntowników: +1

Paladyn Karlen pokazuje ci pustynię.

Zleceniodawca: Karlen – paladyn przebywający na wzgórzu, obok drogi prowadzącej do przełęczy.
Po wykonaniu zadania „Paladyn – renegat przy przełęczy do Varantu musi umrzeć.„, poproś Karlena, by pokazał ci pustynię. Ten zaprowadzi cię dalej przełęczą, aż dotrzecie do skraju pustyni.
Doświadczenie: 500

Nowy człowiek dla Nemory.

Zleceniodawca: Rusell – buntownik z Nemory.
W Nemorze potrzeba nowych ludzi. Russel poprosi cię, byś znalazł dobrego wojownika. Odpowiednim kandydatem będzie Karlen – paladyn przebywający na wzgórzu, obok drogi prowadzącej do przełęczy. Po wykonaniu dla niego kilku zadań, zaproponuj mu dołączenie do Nemory. Przystanie na to.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 400 sztuk złota, 3 mikstury lecznicze.
Reputacja w Nemorze: +10

Paladyn Karlen chce odzyskać moc.

Zleceniodawca: Karlen – paladyn przebywający na wzgórzu, obok drogi prowadzącej do przełęczy.
Karlen chce odzyskać dawną moc. To zadnia jednak możesz wykonać, dopiero po zdobyciu wszystkich ognistych pucharów i wrzuceniu ich w ogień w Klasztorze w Nordmarze. Wtedy będziesz mógł spełnić życzenie paladyna.
Doświadczenie: 2500
Nagroda: 10 mikstur leczniczych.
Reputacja u buntowników: +1

Dostarcz Russelowi towary z pustyni.

Zleceniodawca: Rusell = buntownik z Nemory.
Russel zdobył informację, że handlarze z Varantu podczas przekraczania przełęczy padli ofiarą zębaczy. Z pewnością pozostawili po sobie cenne towary. Russel prosi cię o to, byś po nie wyruszył. Podążaj drogą prowadzącą przez przełęcz, aż znajdziesz namioty Asasynów i kręcące się obok nich zębacze. Zabij bestie i zabierz „Pustynne towary” do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 100 sztuk złota
Reputacja w Nemorze: +15

Dostarcz Treslottowi rzadką roślinę, lobelię zielna.

Zleceniodawca: Treslott – mag ognia z Nemory.
Mag potrzebuje rzadkiej rośliny do wywarzenia nowej mikstury. Jest to lobelia zielna. Wyjdź z Nemory zachodnim wyjściem i znajdź „Parskającą bestię”. Obok nich znajdziesz 5 roslin. Zanieś je magowi.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Alchemia
Reputacja w Nemorze: +15

Buntownicy ukradli daninę z farmy Farmona.

Zleceniodawca: Farmon – farmer, mający swa posiadłość na południe od Trelis.
Farmonowi bezczelnie zabrano daninę, przeznaczoną dla Orków. Twierdzi, że zrobił to buntownik Hegley, który przebywa w jaskini w Nemorze. Udaj się do niego. Ten przyzna się i odda ci skradzione pieniądze.
Doświadczenie: 1000

Zabij trzy potwory grasujące na północ od Nemory

Zleceniodawca: Rendell – buntownik z Nemory.
Przy zachodni wyjściu z Nemory spotkasz Rendella, który ma kłopoty z parskającymi bestiami, które podchodzą do obozu coraz bliżej. Oferujesz mu pomoc. Uważaj jednak. Parskające bestie to silne potwory, trudne do pokonania. Przygoruj się odpowiednio do ich zgładzenia. Po wszystkim wróć do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 500 sztuk złota, Możliwość nauki polowania u Rendella.
Reputacja w Nemorze: +20

Kto dowodzi w Nemorze?

Zleceniodawca:
W Nemorze panuje dziwna zasada – nikt obcy nie może dowiedzieć się kim jest szef Nemory. Stawiasz sobie za zadanie pozyskać tą jakże intrygującą informację. Po zdobyciu 75 pkt. Reputacji w Nemorze, udaj się do Russeka, który to włada obozem.
Doświadczenie:
2500
Nagroda: 2000 sztuk złota.
Reputacja u buntowników: +2

Hengley, nieuczciwy buntownik.

Zleceniodawca:
Po wykonaniu zadania „Kto dowodzi w Nemorze?” i „Buntownicy ukradli daninę z farmy Farmona.” Możesz udac siędo Russela i opowiedzieć mu, co wyprawia jeden z jego ludzi.
Doświadczenie: 1000

Finley szykuje się do ataku na Tresli.

Zleceniodawca: Finley – buntownik z Nemory.
Po wykonaniu zadania „Kto dowodzi w Nemorze?” udaj się do Finley, który jest ochoczy do ataku na Trelis. Udaj się tam razem z nim.
Doświadczenie: 1000

Finley atakuje Trelis.

Zleceniodawca: Finley – buntownik z Nemory.
Po wykonaniu zadnia „Finley szykuje się do ataku na Tresli.„, powiedz Finleyowi, że czas atakować Trelis. Odbijcie miasto z rąk Orków.
Doświadczenie: 1000

Zniszcz obóz buntowników w Nemorze!

Zleceniodawca: Vak – wódz Trelis
Zniszcz obóz buntowników w Nemorze, wybijając większość buntowników tam przebywających.
Doświadczenie:
2500
Reputacja u Orków: +7