Romek
Wiadomości ArcaniA: Gothic 4

W dniu dzisiejszym przeprowadziliśmy, krótki wywiad
Z Community Manegerem Spellboundu Dietrichem Limpertem
na łamach naszego portalu gothic up. Zadaliśmy 10 pytań, które jak na razie są dla nas najważniejszymi. Nic jednak straconego, na naszym forum dyskusyjnym zbieramy pytania od was – graczy, które prześlemy do Spellbund z nadzieją na szybkie uzykanie odpowiedzi na wasze pytania.
Jesteście ciekawi jak mają się sprawy związane z Gothic 4: Arcania? Zapraszam zatem do przeczytania wywiadu przeprowadzonego przez Kacperexa i Yeeda.

Wywiad dla gothic.org.pl

1.Jak sobie radzicie z presją, która spoczywa na waszych barkach. Piranhia Bytes wysoko postawiła poprzeczkę związaną z serią Gothic.

D.L. Cóż, zawsze jest presja kiedy pracujesz na polu tworzenia gier komputerowych. W tym konkretnym projekcie jest go trochę więcej ponieważ poprzednio wydane gry odniosły wielki sukces, lecz my widzimy to jako wyzwanie i jesteśmy zdeterminowani żeby dostarczyć graczom wspaniały i dopracowany produkt jakim będzie Gothic 4: Arcania.

2.Polscy fani są zaniepokojeni, że wasze plany produkcji Gothic 4 mogą zniszczyć reputację całej serii, może kilka słów by uspokoić obawy graczy?

Wszyscy fani boją się takiego obrotu sprawy, lecz możesz być pewien że przestudiowaliśmy poprzednie części bardzo dogłębnie i nie wywrócimy świata Gothic do góry nogami. Zostaniemy blisko uniwersum i rozwiązań, które ludzie wcześniej pokochali. Naszym celem na, którym staramy się skupić jest stworzenie wspaniałej gry która pozostanie zgodna z całą atmosferą i odczuciami dotyczącymi Gothica.

3.Jak zaawansowane są prace nad Gothic 4. Czy macie już coś gotowego czy są to na razie plany?

Dużo rzeczy jest już zrobione. Faza planów jest naprawdę skończona. Pracujemy właśnie nad systemem walki, który jest bardzo ważny, i nad milionem innych rzeczy. Zainwestowaliśmy kupę czasu pracując nad stroną designu i stała się ona raczej wielka. Teraz posuwamy się krok po kroku do przodu by stworzyć grę którą mamy w głowach. Jesteśmy bardzo zajęci każdego dnia, a coś nowego zostaje zrobione prawie każdego dnia.

4.Czy Spellbound pokaże graczom  Gothic4: Arcania na Games Convention 2008?

Zapewne, możesz już się go spodziewać.

5.Możesz nam powiedzieć dlaczego myślicie o usunięciu Bezimiennego z gry?

To nic więcej jak plotka, i nie zamierzamy tego komentować. Spekulacje krążą po całym świecie, a my jesteśmy bardzo szczęśliwi widząc, że tak wielu ludzi o tym mówi. Ostateczna odpowiedź nadejdzie z czasem.

6.Ile godzin gry będzie oferował Gothic 4 ?

Odpowiedź na to pytanie jest trudna w tej chwili. Produkcja gry jest we wczesnej fazie i być może czas ten może się różnić od tego jaki będzie w finalnej wersji gry. Nie zrobimy nikomu przysługi podając przybliżoną ilość godzin. Jednak bądź pewien, że spróbujemy stworzyć raczej długą przygodę i planujemy by grę można było przechodzić więcej niż jeden raz.

7.Czy dacie więcej przedmiotów? Zbroi i broni itd.?

O, tak zobaczysz wiele nowych przedmiotów w każdym aspekcie. Zbroi, broni, tarczy i innych. Znowu nie możemy podać dokładnej liczby w tym momencie, ale pracujemy nad tym. W sieci pojawiły się już screeny, być może widziałeś niektóre bronie tam ukazane.

8. Kiedy zobaczymy pierwsze screeny z gry, nie artworki, albo trailery?

Screeny z gry są już w sieci. Chociażby w waszej galerii.

9.Co myślisz o polskich fanach serii?

Jesteśmy bardzo szczęśliwi że tak wiele ludzi z całego świata interesuje się światem gothica i jego nadchodzącą nową odsłona produkowaną przez nasz zespół. Szczególnie Europejska grupa fanów ma swój największy wkład, wliczając w to oczywiście Polaków. Jesteśmy szczęśliwi bezpośrednio komunikując się z nimi, i pozostając z nimi w kontakcie przez cały proces tworzenia gry, a nawet i długo po jego zakończeniu. Hey, specjalne pozdrowienia dla Polaków i dużo szczęścia na nadchodzących mistrzostwach, ale nie w tą sobotę ;).

10.Kiedy gra będzie w wersji beta, czy planujecie jakieś otwarte beta-testy?

Jeszcze nie jest uzgodnione jak będą przeprowadzane beta-testy. Ta faza jest jeszcze całkiem odległa w czasie. Jednak jeśli zdecydujemy się na otwarte beta-testy możesz być pewien, że ludzie ze wszystkich grupa fanowskich wezmą w nich udział. Jak tylko my będziemy o tym wiedzieć, dowiesz się o tym i ty.

Dziękujemy w imieniu wszystkich Polskich graczy.

Również dziękuje.

Kacperex & Yeed