Ważni NPC

Diego


Jego zadanie polega na przekonywania nowych skazańców na dołączenie do Starego Obozu. Gdy zostajemy wrzuceni do kolonii, on stoi już przy brzegu jeziorka i czeka na nas. Jest pierwszą osobą w grze, z którą rozmawiamy. Gdy zechcemy skorzystać z jego oferty musimy przejść jego test zaufania. Diego może nauczyć nas siły oraz zręczności. Jest bardzo miłym człowiekiem, który okazuje się dobrym przyjacielem.

Thorus


Dowódca strażników w Starym Obozie. Pilnuje aby nikt z poza obozu nie wszedł do wewnętrznego pierścienia. Gdy chcemy przyłączyć się do Starego obozu, musimy zdobyć jego zaufanie, wykonując drobne zadanie. Gdy przyłączymy się do strażników, Thorus zostaje naszym nauczycielem siły i zręczności.

Lares

 


Przywódca szkodników z Nowego Obozu. To on zleca nam zadania gdy zechcemy się przyłączyć do jego bandy. Zajmuje się rozbojami i napadami na transporty żywnościowe do starej kopalni oraz starego obozu. Naucza zręczności i siły.

Gomez

 


Jest przywódcą Starego Obozu. Jest najbardziej strzeżoną osobą w całym obozie. Przebywa w wewnętrznym pierścieniu, w siedzibie magnatów. Jako jedyna osoba z całej koloni zdecydował się na pertraktacje z królem. Dzięki temu, posiada towary żywnościowe z Khorinis oraz wiele luksusów dostępnych tylko dla niego, w zamian z magiczną rudę wydobywaną w starej kopalni.

Lee

 


Dowódca Nowego Obozu. Dowodzi najemnikom, w służbie Magów Wody. Były generał królewskiej armii. Został skazany na pobyt w koloni, za morderstwo żony Robara, w które został wrobiony przez szlachtę. Przyłączył się do Magów Wody i pomaga im w planie ucieczki z kolonii, motywowany chęcią zemsty na królu. Znakomicie włada dwuręcznym orężem. Gdy stajemy się najemnikami uczy nas posługiwać się bronią.

Cor Angar

 


Przywódca strażników świątynnych w obozie na banach. Całymi dniami pilnuje swych trenujących podopiecznych. Jeden z bardziej wpływowych członków sekty. Po śmierci Y’Beriona przejmuje dowodzenie nad bractwem. Gdy stajemy się strażnikami świątynnymi, uczy nas posługiwania się bronią dwuręczną. Znakomity wojownik, przywódca oraz nauczyciel.

Cor Calom

 


Jeden z Guru Bractwa Śniącego. Zajmuje się nowicjuszami. Całe dnia spędza w swym laboratorium alchemicznym badając mikstury. Posiada on bardzo dziwny, wręcz kontrowersyjny charakter. Po nieudanym przyzwaniu Śniącego, traci cierpliwość i zmysły i wyrusza na poszukiwanie swego boga.

Y’Berion

 


Największy Guru w obozie na bagnach. Przebywa w swojej siedzibie w grocie pilnej strzeżonej przez strażników świątynnych. Gdy pierwszy raz z nim rozmawiamy, twierdzi, że już nas widział. Podczas rytuału przyzwania Śniącego, ma wizje, lecz traci przytomność, a po czasie umiera.

Xardas

 


Jest kluczową postacią w grze Gothic. Dawny arcymistrz kręgu Magów Ognia. Kierował tworzeniem magicznej bariery nad Górniczą Doliną. Gdy bariera osiągnęła zbyt duże rozmiary, Xsardas porzucił swych braci i na własną rękę próbował dowiedzieć się co naruszyło strukturę bariery. Po czasie rozpoczął naukę magii i nauki Beliara. Zamieszkuje wierze, znajdującą się na terenie orków.

Saturas

 


Przewodniczy Magom Wody w Nowym Obozie. Wraz ze swymi braćmi próbuje zrealizować plan, wysadzenia ogromnego kopca magicznej rudy, aby zniszczyć magiczną barierę. Gdy postanawiamy zostać magiem, Saturas może nauczać nas kręgów magii, lecz tylko do piątego.

Corristo

 


Przywódca Magów Ognia, przebywających w Starym Obozie. Swą siedzibę mają w Wewnętrznym pierścieniu obok budynku magnatów. Jednym z zadań Bezimiennego jest doręczenie listu dla przywódcy kręgu Magów Ognia. W dalszej części gry zostaje zamordowany przez Gomeza, gdyż wraz ze swymi braćmi przeciwstawia się woli przywódcy Starego Obozu.

 

wordpress theme jazzsurf.com