Romek
ArcaniA: Upadek Setarrif

 

Armin

Wieśniak mieszkający na farmie nieopodal Thorniany. Zleca nam zadanie zabicia demonicznych wilków, których się panicznie boi.

 

Diego


Jeden z naszych przyjaciół, który udał się do Setarrif by powstrzymać demona. Pomaga Miltenowi odkopać wejście do podziemi ruin miasta oraz udziela nam kilka wskazówek na początku gry.

 

Gormak

Orkowy więzień, który został wyzwolony przez Lestera. Objął przywództwo nad zniewolonymi zielonoskórymi na terenie Setarrif po pokonaniu Grosha.

 

Gorn

Jeden z naszych przyjaciół, który udał się do Setarrif by powstrzymać demona. Kierował walką w północnej części miasta by pokonać oddziały Thorusa oraz jego samego. Po wygranej walce zamyka przeciwnika w skrzyni. Daje nam jeden z kluczy. Jedna z postaci, którą będziemy sterować.

 

Grosh


Jedyny syn Kana oraz sprzymierzeniec Thorusa i Ethorna. Ginie podczas starcia z Lesterem gdy negocjacje zawiodły.

 

Hagen


Jeden z generałów Rhobara. Ukrywa się w wieży i stamtąd obserwuje powolny rozpad miasta. Pomaga bohaterowi dając mu wskazówki na temat pokonania demona oraz jego pochodzenia.

 

Karella


Jeden z oficerów wojsk myrtańskich. Została pojmana przez demona i wyzwolona przez bohatera. Daje nam jeden z kluczy. Gdy chcemy udać się do podziemi zatrzymuje nas mówiąc, że to ona powinna zabić demona. Po krótkiej walce przegrywa i idzie w nieznane.

 

Lee

Jeden z generałów Rhobara. Ukrywa się w wieży i stamtąd obserwuje powolny rozpad miasta. Pomaga bohaterowi dając mu wskazówki na temat pokonania demona oraz jego pochodzenia. Daje mu również jeden z kluczy.

 

Lester

Jeden z naszych przyjaciół, który udał się do Setarrif by powstrzymać demona. Chce przeprowadzić negocjacje z Groshem ale nie dochodzą do skutku. Uwalnia orkowych więźniów. Daje nam jeden z kluczy. Jedna z postaci, którą będziemy sterować.

 

Lisha

Zachłanna córka Ethorna. Uwalniamy ją z opanowanego przez demoniczne sługi zamku Setarrif oraz zaprowadzamy ją do Magora, jej nadwornego maga. Cały czas jest niepoważna i gburowata.

 

Loric

Setarrifski strażnik bramy. Wpuszcza nas bez problemu na teren magów.

 

Magor

Nadworny mag księżniczki, który zleca nam jej uratowanie. Opowiada nam o demonie.

 

Milten

Jeden z naszych przyjaciół, który udał się do Setarrif by powstrzymać demona. Mówi nam o 5 kluczach do jaskini demona. Daje nam wskazówki jak go pokonać.

 

Ningal

Czarny mag, który teleportuje nas na tereny Setarrif.

 

Rauter

Uwięziony członek gildii wojowników. Uwalniamy go po pokonaniu szefowej piratek-amazonek.

 

Selena

Arcykapłanka, która mówi nam, że demon to Śniący w innej postaci. Daje nam wskazówki gdzie go można znaleźć oraz mówi nam, że jej czas nadszedł.

 

Siefrid

Jeden z oficerów króla. Szef grupy uderzeniowej.

 

Thorus

Odwieczny przeciwnik Gorna, tu jako główny dowódca orków oraz sprzymierzeniem Grosha i Ethorna. Walczy w uczciwym pojedynku z Gornem i przegrywa. Za to zostaje zamknięty w skrzyni na amen.

 

Wilbrecht

Jeden z żołnierzy króla. Mówi nam abyśmy udali się do Ningala.

 

Xardas

Nasz mentor z poprzednich części. Tu daje nam wskazówkę mówiącą jak pokonać demona i naprowadza nas na jego ślad.

 

Zyra

Królewski szpieg. Mówi nam o całej sytuacji w mieście. Daje nam jeden z kluczy.