Frakcje – Elex

W ELEX’ie występują cztery gildie, na samym początku warto zaznaczyć, że tylko trzy z nich stoją otworem przed graczem. Główny bohater bowiem początkowo należy do Albów, frakcji żołnierzy zażywających Elex.


Bersekerzy

 

To na pewno jeden z bersekerówLudzie, którzy zupełnie odrzucili walory technologiczne i postanowili żyć w zgodzie z naturą. Nie zażywają narkotyku Elex, ale za to wykorzystują go do produkcji alchemicznych wytworów, wspomagających ich magiczne zdolności. Jak okazuje się, nie jako jedyni potrafią posługiwać się magią, ale trzeba im przyznać, że są najbardziej zaawansowaną w tym kierunku społecznością, żyjącą na planecie Magalan. Ich arsenał wojenny prezentuje się bardzo ‚prymitywnie’ na tle pozostałych frakcji, bowiem znajdziemy w nim miecze, łuki oraz inne bronie pochodzące z zamierzchłych czasów. Zamieszkują Edan, jedną z czterech krain geograficznych na planecie. Ich stolicą jest Goliet, prawdopodobnie największe skupisko Bersekerów na Magalan. Budują swoje domy z naturalnych surowców, głównie drewna. Dzięki czemu po wejściu do jednego z ich obozów, człowiek czuje się jakby cofnął się w czasie. Ludzie zażywający Elex są przez nich szykanowani i tępieni, dlatego każdy się domyśla jakie są ich stosunki z Albami.


Klerycy

 

Całkowici przeciwnicy Elexu, pragną go całkowicie wykluczyć z kultury Magalan. Swój cel chcą osiągnąć za pomocą zaawansowanego technologicznie wojska, używającego najnowszych osiągnięć takich jak jetpacki, drony czy cyborgi. Potrafią posługiwać się magią, ale nie w tak wysokim stopniu jak Bersekerzy. Chcą ochronić jak najwięcej wiedzy pochodzącej ze starego świata. Postanowili zamieszkać w Ignadon, miejscu, w które kilkaset lat temu uderzył meteoryt. Jest to skalista, wulkaniczna kraina, występują na niej aktywności wulkaniczne. Toczą otwarty konflikt zbrojny z Albami, którzy zażywają tak znienawidzony przez Kleryków Elex. Uosabiają się z czystością ducha, niczym starożytni paladyni czcząc jedynego właściwego boga, jakim jest Calaan. Prowadzą kampanie zachęcające mieszkańców planety do zmiany wiary, pod obietnicą zbawienia.

 


Banici

BanitaCzęsto postrzegani jako terroryści. Banici to ludzie o wolnościowych poglądach. Nie obierający żadnego stanowiska w sprawie Elexu, cenią wolność jednostki ponad wszystko. Nie współpracują z nikim podczas konfliktu zbrojnego w walce o ten niezwykły narkotyk. Nie czczą żadnego boga, są neutralni jak Szwajcaria. Zamieszkują wielką pustynię Tavar, krainę geograficzną położoną możliwie jak najdalej od reszty świata. Niewiele o nich wiadomo, ponieważ niewielu mieszkańców zapuszcza się w tamte rejony planety.


Albowie

Screen34Tworzą organizację wojskową, jej członkowie nałogowo biorą Elex. Narkotyk powoduje zanikanie ich człowieczeństwa. Zażywający Elex, są pozbawionymi duszy i uczuć, pustymi skorupami ludzkimi. Walczą w imię idealnego świata, w którym wszyscy są pozbawieni emocji. Posiadają dostęp do nowoczesnej technologii zasilanej tajemniczym pierwiastkiem. Zamieszkują górzystą krainę Xacor. Prowadzą działania bojowe przeciwko Bersekerom i Klerykom, którzy nie zgadzają się z ich ideologią.

wordpress theme jazzsurf.com